Kommunikation

Vi vil adskille os på markedet og opfattes som åbne og hæderlige af omverdenen, understøtte vores kunders relation til banken og styrke virksomhedskulturen ved at skabe stolthed blandt medarbejderne.
Kommunikationspolitik – Gøre klogere

Vi gør klogere

Vi ønsker, at vores kunder (og andre) skal være kloge på økonomi og det, der ligger rundt om. Når vi kommunikerer, er vi i målgruppens tjeneste og gør det lidt tørre stof levende og spændende.

Kommunikationspolitik – Gøre klogere
Kommunikationspolitik – Anderledes løsninger

Vi viser løsninger og muligheder

Det ligger i vores forretnings natur at hjælpe vores kunder med at opnå mål og løse problemer. I vores kommunikation tager vi på baggrund af indsigter fat i typiske problemstillinger og viser anderledes løsninger.

Kommunikationspolitik – Have holdninger

Vi har holdninger

Til de ting i samfundet og den finansielle sektor, som er relevante for vores kunder. Vi står ved vores holdninger og bruger tid og energi på at kommunikere dem ud. Det, synes vi, er naturligt for en stor bank i et lille land.

Kommunikationspolitik – Have holdninger

Kommunikationsdogmer

#1

Udefra og ind

Jyske Banks kommunikation tager udgangspunkt i det, der optager vores kunder. Ikke os selv.

#2

Enkelt & nemt

Vores design og sprog er enkelt og ligetil. Vi gør det nemt for vores kunder.

#3

Wow! Mere end forventet

Vi er på forkant og giver vores kunder en anderledes oplevelse (og gerne et smil på læben).

Dyk ned i vores designværktøjer

Start typing and press Enter to search