Kommunikation

Vi gør klogere
Vi ønsker, at vores kunder (og andre) skal være kloge på økonomi og det, der ligger rundt om. Når vi kommunikerer, er vi i målgruppens tjeneste og gør det lidt tørre stof levende og spændende.


Vi viser løsninger og muligheder
Det ligger i vores forretnings natur at hjælpe vores kunder med at opnå mål og løse problemer. I vores kommunikation tager vi på baggrund af indsigter fat i typiske problemstillinger og viser anderledes løsninger.

Vi har holdninger
Til de ting i samfundet og den finansielle sektor, som er relevante for vores kunder. Vi står ved vores holdninger og bruger tid og energi på at kommunikere dem ud. Det, synes vi, er naturligt for en stor bank i et lille land.

Kommunikationsdogmer
#1
Udefra og ind
Jyske Banks kommunikation tager udgangspunkt i det, der optager vores kunder. Ikke os selv.
#2
Enkelt & nemt
Vores design og sprog er enkelt og ligetil. Vi gør det nemt for vores kunder.
#3
Wow! Mere end forventet
Vi er på forkant og giver vores kunder en anderledes oplevelse (og gerne et smil på læben).